I'm in a fight with the world but I'm winning

Rubriklåt: Runaway med Avril Lavigne, en somrig och härlig låt som lyssnades på igår
 
Haj haj från maj! Igår var det vaaaarmt, och det är det inte idag, men jag ska försöka hålla energin uppe och berätta om det ändå. Koltrasten utanför och märklig jordgubbscider kommer underlätta detta. Och igår kom Lilla hit för att fånga sol! Så vi marinerade oss i balkongsol och musik och fåglar och äppelöl. Det bästa som hänt. Det är så sjukt att det kommer bli varmare än det var igår, iaf ibland? Liksom hur? Vi köpte maxmat (lyxshake salt caramel är ju det bästa ever) och sen spenderade vi kvällen med prosecco, väldigt konstig musik och att worshipa koltrastar. Jag fortsätter med det sista just nu, för wow de är så fina.
 
Idag vaknade jag efter märkliga drömmar (men inte lika illa som igår när jag drömde att jag och Zombie cow blev homies...eller jo kanske men jag kommer inte ihåg, fast jag berättade för Lilla när jag vaknade) och vi firade fredag genom att kolla min release radar. Och då fick jag veta...att maria mena har släppt en ny låt! Äntligen har det hänt, eller "häntligen" som jag skrev till Robert. Och mares har släppt en synthis d-moll-låt, mummms! Annars var det mest tråkiga svenska ladies, tyvärr. Men vad jag älskar att lyssna på ny musik med Lilla! Vi halvsov ett tag och sen åkte hon hem och jag har typ duschat och ätit och pågått, och snart ska jag åka till Skogis! Jag är så tagggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0