Jane Bond, never jane doe

Rubriklåt: Django Jane med Janelle Monae, för hej amazing rap och också hej jane bond mitt bästa band jag saknar dem!
 
Hej töntar här är jag! Jag är trött i axlarna men glat i huvet och jag ska blogga om mitt life. Igår efter blogget åkte jag och handlade med pappa, vilket legit var en parodi. Han handlade massssor och jag handlade jättelite saker. Det blev absurt. Men in the end fick jag maxmat, så livet var en bra plats! Satan i gatan vad jag älskar maxmat. Sen pratade jag med min tjeja om tyg och annat grejs, och sen sov jag rätt tidigt. Bra va? Det tyckte inte 1. min mage som ville spruta ut allt sitt innehåll inatt (varsågot för den) 2. min kat som ville ha vatten och 3. zombie cow som tyckte att nu ska vi skrika let's go! Inget av detta tyckte jag var en bra grej men jag kom i alla fall upp och till vårdis för fler prover. Med en funkofobisk tant som sa att "det är härligt att jag klarar mig och kan gå ut". Japp du med kärring...
 
Sen träffade jag Emi och vi gjorde ärenden som fan. Så nu är jag rikare pga banken och fattigare pga annat! Vi kämpade mot chips på ica, fick superhjälp å systemet och fikade i solen på grafitti. Seriöst solen you guys har ni hört om det ellller? Ni borde! Sen kom jag hem, åt middag och distansade med Lilla igen. Vilket är det bästa! Vi får höra låtar ur varandras listor och tramsa och vara oss själva och hallå på typ tisdag får jag träffa henne igen! Två veckor är för mycket för oss så ni vet. Så, ni är updated o mitt lelle life, kan nån banka på mina axlar n utack? Och reparera min jävla hälsporre? Serri I'm done with it. Så harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0