Låt gamla drömmar dö och dröm igen, dröm med mig

Rubriklåt: Romantiken med Tomas Andersson Vij (lol så kan han ju inte heta) och Ane Bruhn, en låt jag är lowkey besatt av just nu
 
Hej hej snart lämnar jag hemmet så jag ska blåga. Standard! Och även igår lämnade jag hemmet, för att crasha min familjs spelkväll. De skulle spela tråååkiga spel, men jag ville inte sitta hemma så jag joinade ändå. De åt indiskt och sen spelade de ett tramsigt spel som typ gick ut på att dyka? och köpa...folk? Folken var nog skäpp, tror jag. Så det var mycket konstigheter. Sara frågade plötsligt "är smultron riktiga bär?" jag frågade vad hon trodde de var och hon svarade "kanske ett hittepå-bär från böcker typ?". OBS vi har odlat smultron, eller ja smultron har funnits, på baksidan så länge vi har bott himma. Hon är ett weirdo. De åt cheesecake och jag åt glass (hej jag är fem år!) och de spelade andra spel som Benjamin förstod ungefär 0 av, och sen åkte jag hem.
 
Idag har jag fått veta att konserten nu i april har bokats om till september. När i september tror ni? Om ni gissade "precis när team osby gifter sig" så är svaret ja. Är så jävla sur över detta. Får väl sälja min biljett. Jävla mög. Men annars är jag glad idag! Ibland mår jag lite extra bra när saker går åt helvete, det är typ en grej...det är lite oklart tbh. Men ja, ses imorgon ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0