Show a little more, show a little less

Rubriklåt: Welcome to burlesque med Cher, som jag enligt utmaning dansade en sexig dans till igår...av nån anledning...det ska ingen människa behöva uppleva.
 
Hej från en sliten Memma! Jag är helt jävla urvriden, men vem fan bry, för nu ska jag blogga om min marathon-dag igår. Den började med att jag åt lunch på stäket med mina föräldrar, för vi skulle alla ändå till stan. Såklart fick jag en paneringsbit i halsen, så jag var tvungen att superhosta. Smart verkligen. Vi pratade om olika typer av smärtstillande, som man gör, och efter lunchen träffade jag Emi. Vi gjorde ärenden och fikade på espresso house, och eftersom det kändes som höst ute unnade jag mig en chailatte. Drömigt ändå att liksom sneaka in en höstdag mitt i våren. Vi diskuterade tekannor mycket intensivt och jag lärde mig att hennes laster är "äpplen och gröt". Det är det godaste hon vet. Hur...hur mår man då?
 
Så, efter lite paus åkte jag till Lilla för att fira na. Vi "förade" och var konstiga som vanligt, men sen kom hennes andra syster Johanna och hennes (systerns) kompis Paulina! Det beställdes sushi, bubbel dracks och festen var ett faktum. Johanna märkte att hon verkligen inte gillar sushi, men vad hon däremot gillade var dryckesspel, så vi körde ett sånt. Därav dansen som jag nämnde längst upp. Vi hamnade i samtal om vad man tänder på (trots att många av oss inte ville höra andras svar pga för nära varandra), Paulina testade att vara blind och gå på toa, vi skrålade du måste finnas och sen hamnade vi i riktigt deeptalk-mode. Det blev...något jobbigt ja. Sen blir det lite blurry i min hjärna, men jag minns att vi pratade om riskbruk (ironiskt nog) och örhängen och säkert annat, och jag var helt drained när de åkte. Paulina tog dessutom mina skor. Mycket kränkt :(
 
Idag mådde jag som jag förtjänade. Så vi låg mest i säng / soffa och lyssnade på podd och halvsov / sov idag. Men vi åt också banankaka och kramades och sen åkte jag hem, och nu är jag här. Det här blev inte ett särskilt kul inlägg va. Såry men jag är trött och hungrig! Och törstig! Nu ska jag dricka vatten hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0