And it turns out he was a missing person who nobody missed at all

Rubriklåt: Goodbye earl med the chicks, direkt från listan med de bästa cirkel-låtarna. förklarar sen.
 
Hej från supervärmen! Jag dör värme- och trött-döden för närvarande tyvärr. Men snart ska jag åka him och där kan man gömma sig i aircon-rummet en stund om man dööör. Men när jag lämnade er sist skulle ju Robert komma, och det gjorde han såklart. Det var ju dags att fira vår skivcirkel! Alla har frågat om jag fick någon kul skiva, men vi bytte ju inte skivor igår, hallååå det var ju inte söndag! Nä jag skojar det är faktiskt lite förvirrande. Vi beställde cirkelrund mat i form av hamburgare, lyssnade på listan med våra bästa låtar från skivorna (alltså den som får skivan väljer en låt per skiva, inte de som ger...makar det sense?) och pratade såklart masssssor om musik. Jag fick höra hela sagan om bandet candlemass, vi diskuterade takter och rytmer, kom fram till att det nog finns objektivt bra låtar och hann dessutom prata om flashback forever, deckare och att potterless är det bästa någonsin. Vi åt cirkel-efterrätt nämligen dumlekakor med noblesse på som mamma hade bakat (så drömiga!) och pratade om kläder, att vuxenblinda inte vet ett jävla skit om hur det är att växa upp blind och därför kanske inte ska ta så mycket plats, att "förstå rörelser" och sånt, och sen åkte han hem. Då föll jag i dvaaaala och det känns inte som att jag helt har kommit upp ur den än faktiskt. Så det här inlägget är nog inte ett i toppklass. Men om en liten stund ska jag iväg på kalas, så jag måste skärpa mig. Kul grej om det var att igår när jag skulle ringa och be om hjälp med foodora (funkar fortfarande sådär på datan) svarade mamma "välkommen till mat-service!" och nu ringde jag mamma och sa "har jag kommit till bil-service för jättetrötta människor?" det hade jag, så hon kommer snart och hämtar maj. bäst är hon. Ses imorgon säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0