But I'm already someone else's baby

Rubriklåt: Baby med clean bandit, Marina och Luis Fonsi, en optimal sommarlåt dammit
 
Hej vet ni vad? Stella är här! Surpriiiise, för hon hade inte sagt att hon skulle komma förrän imorse. Jag trodde hon skulle komma på fredag, men naj. Nu är hon här och imorgon ska jag till skolan! Iiiiiii! Men igår vad jag på quiz med Lilla, Matte och Husse! Vi satt i slottsträdgården och när jag kom dit (efter förvirring pga blev avsläppt fel) stod kall sangria framför mig. Dröm-life. Och det var tydligen samma quiz som brukade vara på mejeriet! Är typ fortfarande i genuin chock men också glad för han rular. Vi var inte jättebra på quiz, men vi kunde många musikfrågor och skrattade och tramsade en massa. När quizet var slut berättade Husse om en massa drogslang och förhörde oss från en lista han hittade. Jag hade såklart the skillls.
 
Sen åkte jag och Lilla till mello yello, för det var drinkdags! Vi drack daiquiris och annat gott och lekte musiklekar, som vi alltid gör på barer. Vi råkade alltid superskratta när servitriserna kom dit, vilket ju var stelt.se, men vem bry. Och efter diverse drinkar åkte vi hit (för man kan ej sova hos Lilla nu, där är varmt as fuck) och där sjöng vi och pratade om jobbiga grejer och lyssnade på sommarlåtar. Och sen blev det en riktigt weird natt. Först ringde Kiti och var ledsen och sen ringde Stella 06:42 för att säga att hon kom idag. Då fick jag (orelaterad) panikångest eller nåt, så jag kunde knappt andas och mina ben typ rörde sig utan att jag kunde hantera det? Så till slut la jag mig i soffan och sov för att lyckas somna, vilket skrämde Lilla när hon vaknade och jag ba försvann. men sen sov vi ännu mer och jag har varit helt sliten hela dagen. Loool. Men jag och Stella har ätit lasagne himma och pratat om "imorgon eftermiddag" och vad det innebär, och en massa annat säkert idk. Och nu...kan du gissa? Ja, nu tittar vi på Felix. Såklart. Och imorgon blir det skooola! Dör nervösdöden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0