du är min eld min medicin mitt dopamin

Rubriklåt: Dopamin med Maja Amcoff, en peppig låt som jag hörde för en stund sen
Monet: Taaack!
 
Hej från möhippestädningen! Japp, nu ska det bli möhippa av. Anna har blivit superöverraskad och snart ska vi ses i stan, hur vi nu ska hinna det...men jaja. Jag ska berätta om min gårdagskväll, och då träffade jag Olle! Det var på riktigaste riktighet ett år sen jag träffade honom. Ett åååår! Men nu var det dags och vi hittade ett lite avskiljt hörn på bishops arms (Olle tycker att "biskopsarm" låter som en drog? Alltså nej?) och där drack vi öl (Olle drack en öl som hette milkshake... det var ingen milkshake) och pratade om folk som verkligen inte har några vänner kvar och våra flickvänner och sånt. Snart blev vi bjudna att spela biljard av ett sällskap, och trots att vi tackade nej hängde vi mycket med dem. Det var en märklig man och hans mindre märkliga tjej, som vi först la märke till när han ropade åt någon annan att "jag har vaktat din citron!" citronen var tydligen dessutom en lime, så han visste inte ens vad han vaktade. Varför han vaktade den? Ingen vet!
 
Vi köpte drinkar och blev bjudna på svindyr whiskey av sagda dude. Han sa att han inte skulle ha råd att gå igen förrän nästa löning, men dude bjud inte på dyr whiskey då? Och glöm inte din öl överallt? Ja de satte sig alltså med oss sen och babblade. Då lärde vi oss saker om deras icke gemensama barn och hur deras liv funkar (varannan vecka ungar, varannan vecka supa! sa han) och att göra snus och en massa sånt superspännande. När de gått och jag sjtatat på honom att han borde dricka vatten (he was wasted) satt vi kvar och snackade skit och hade ett bra life basically. Han följde mig hem och sen föll jag basically i dvala, och nu är jag här och det är rent och jag ska in till stan. "är du stressad, Emma? Gå och lägg dig en stund!" sa mamma innan, så det gjorde jag. Hon känner mig ja. Men vi ses men mön har hippats! Japp, exakt så heter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0