Ingen plats för en side chick bredvid wifey

Rubriklåt: Första dagen med Silvana Imam, en supersomrig låt som dessutom är sann för min tjaja rular
 
Hej från sista kvällen i Husby! Stella gör sig i ordning för att sova och det ryktas att jag också måste sova för jag ska gå upp tidigt imorgon. Det visste jag inte igår, så jag sov till tolv idag och sömn lär därför bli...intressant. Vi får väl se hur det går. Men ja, jag och Stella har haft chill-dagar nu. Eller hon har också jobbat men det har inte jag mohahaha. Jag har sovit och tagit det lugnt, och när hon kom hem igår såg vi en av Sveriges bästa filmer: tsatsiki, morsan och polisen. Vi undrade om den held up och det gjorde den faktiskt! "Det här är ett mesterverk", sa hon och det är jävligt sant. mästerverk heter det va? Aja vem bry. Vi var ute med Ester på kattpromenad i sommarnatten, gosade och lyssnade på mord och sen satt jag uppe på natten och lyssnade på Megadeth (tråkig skiva :( ) och var allmänt glad.
 
Idag skulle Stella köra upp. Det gick inte så bra, så hon blev arg och bokade en tid imorgon. i eksjö. Sååå hon ska till eksjö imorgon? Random. Men vi har försökt vara glada ändå och ätit kladdkaka och tittat på dokumentären om arbogafallet, som inte var jättekul kanske men rätt mysig. "Tänk ändå att mörda en man och sen dricka bubbel och sangria!" kan jag ha sagt. Jag är inte helt rimlig nä. Men ja nu har vi tagit en natt-cigg (min var ofc passiv) och ska "sova" och lyssna på flashback forever. Bra life osv. Ses sannolikt imorgon på tåget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0