I've got a tank full of gasoline, and a shotgun seat...

Rubriklåt: Leave California med Angie K, en supergay låt och dessutom är hon så jäfvla snygg. Jag lämnar alla städer för dig angie
 
Haj haj jag är trött och stressad, men nu ska jag berätta om mitt life. Igår var det ju min flatelsedag! Och jag firade hos Lilla! Vi lyssnade på vår flatlista och diskuterade vad som gör en låt gay och inte (svårare än man tror att räkna ut faktiskt) och drack bubbel för det måste man. Och hon lagade lax åt mig! Och sig själv, men ändån. Moooms <3 det blev seriöst superjävlagott. Vi skrattade mycket som vanligt och senare på kvällen sjöng vi olika låtar mindre fint, drack sammetsvin och åt prinsesstårta. Kan man bli firad bättre? Nej det kan man inte. Och såklart berättade jag en godnattsaga, nämligen "sagan om mördaren, beundraren och världens sämsta fölsedag". Kanske min bästa sago-performance ever? Tack Romilda Vane för din eminenta berätterlighet.
 
Idag vaknade vi alldeles för tidigt och stapplade upp, basically. Vi åt stekt ägg (Lilla är så duktig hallåååå!) och lyssnade på mysig musik, och sen åkte jag hem. Jag hann vila en stund, men sen åkte jag in till stan och träffade Alex. Vi fikade och pratade om lägenheter i Eslöv och annat trams, och ja sen har jag varit här. Trött och märklig och snart på språng igen. Vafan är det för fel på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0