Oh how wrong not to be loved by you

Rubriklåt: How wrong med Laleh, som vi hörde nyss och som är sann för det vore inte ok att inte vara älskad av min tjeja
 
Hej hej jag har jättejättelite tid men jag lovade er ett inlägg så here goes dammit. Och igår var det ju skoldag 2! Då lärde vi oss om lektionsplanering av vår kickas lärare och vi försökte planera en egen lektion i grupp. Deeeet var...svårt. Vi kom dock fram till en jättekul fanfic-skrivövning! Den kommer jag lätt använda i något sammanhang, för det rular! Sen åt vi lunch och jag träffade en tjej som jag gillar för hon gillar ungdomslitteratur! Så vi pratade massor om det, hur twitter funkar och hur hennes dröm är att bli nörd. Ändå fett rimligt.
 
Sen pratade vi om metod och fick höra om allas märkliga (på ett bra sätt) tankar, och jag var så trött så jag nästan spydde kändes det som. spydde ej obs. Men sen fick jag åka hem och falla i dvala medans Stella tittade på en weird ass film om robotar, och när jag vaknade beställde vi sushi / lax och tittade på Felix. För deeeet måste man. Och sen sov vi massor såklart (när jag inte vaknade av weird hals-känslor) och idag har vi gosat, lyssnat på musik, pratat om superviktiga saker och typ...inte gjort något mer? Så nu ska vi åka, för old man ringde och sa att han är på väg! Hejdå sorry för kort inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0