Sorry if you're starstruck, blame it on the stardust, I know that I'm perfect even though I'm fucked up

Rubriklåt: Hymn med Kesha för att jag hör den exakt i detta ögonblick och den är dessutom från veckans cirkelskiva.

Hej från himma! Jag ska skriva bok, men jag skriver inte bok, så jag bloggar istället. Det funkar det med. Och jag ska prata om igår och den dagens aktivitet var att hänga med Saga i stan. Vi satte oss på stortorget och drack vitt vin i solen och där pratade vi om riktigt bra kvällar, var i usa jag har varit (och hur mycket jag hatar las vegas) och säkert en del annat, tills vi tröttnade på att inte ha ryggstöd. Då gick vi till John scott (ansiktspuben) och där diskuterade vi folklore såklart, pratade om musiklekar och var glada i största allmänhet. Vi drack drinkar, jag blev eventuellt lite packad och vi hade en underbar tid. Efter ett tag gick vi till subway där jag köpte mat och sen åkte jag hem och chillade. Jag lyssnade på Flashback forever vilket blir extra bra när man är lite full, åt min mat och mådde generellt svinbra.

Idag var jag helt jävla slut i hela kroppen. Jag ville åka him till lunchen, men orkade inte, så jag kom på eftermiddagen istället och fikade och pratade med grannbarnen som kom hit som de brukar. Lukas var, som vanligt, lagom road. Och nu är jag här och sitter i en klump och skriver inget, förlåt kära bok någon gång kommer jag skriva dig jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0