We want something more not just nasty and bitter, we want something real not just hashtags and twitter

Rubriklåt: Scare away the dark med Passenger, från förra veckans cirkelskiva. Det är ju en grej nu att jag har rubriker från cirkelskivorna, men förra veckan hann jag inte, och denna veckans skiva har inga bra rubriklåtar så it checks out.
 
Hai från värmen igen! Tjatigt nu va. Men det ääär ju varmt! Vilket jag gillar, till skillnad från alla andra typ, men ändå. men någon som också gillar det är Alex, och hen träffade jag idag. Vi hängde på espresso house så att hen kunde dricka koffeinfri islatte och jag kunde äta pannkakor. Sjukt att de har det! De hade ingen sylt, så istället fick jag lite choklad på dem. Dröm-life! Vi pratade om konstiga grannar och säkert annat, men det minns jag inte. Älskar att bara prata om nonsens när det är så här varmt.
 
Sen chillade jag i några timmar och handlade med pappa. De hade chokladbollar (bästa veckorna!) och vi sprang runt och letade efter grejor, och sen köpte jag mat på mc donalds (det var fan inte igår...de har riktiga sugrör did yall know? Inte såna där papperssugrör som på max! Dåligt för miljön, men bra för mig!) och när jag kom hem pratade jag med Linus. Vi diskuterade huruvida det är svårare att få en partner eller ett förtroendeuppdrag, jag glömrde helt bort vad ordet "vara" (som i "en vara") betydde och jag roastade en text om blommor som han skrev för ett bra tag sen. "Jag vill höra hur mycket du hatar den här texten!" "vill du verkligen det...?" Det ville han. Jag hatade den. Och ja, det är det som har hänt idag. Nu ska jag falla i säng tror jag bestämt. Imorgon måste jag inte vakna nån särskild tid, mummmms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0