han har bränt alla tänkbara broar, han har sänkt alla möjliga skäpp

Rubriklåt: Krossa alla fönster med maskinen, en svinbra låt som vi lyssnade på idag. Nej jag vet, inte den rubrikrad ni (lilla) skulle önska, men jag kände mig inte så vulgär lol
 
Hej från Onnas soffa! Här ligger jag och chillar och ska snart sova. Jag hade väl tänkt få till ett inlägg innan idag, när jag fortfarande var i husby, men neh. Så jag ska prata om igår när jag var hos Stellas mamma och åt middag. Vi fick goda pastarullar (som jag inte kunde förklara för någon) och pratade massor om olika kulturgrejer, typ "män som skriver" och aftonbladet och sånt. Tydligen kan man ba skicka in artiklar till tidningar och tycka att det är rimligt? Alltså tänk att ha den typen av uppfostran att kulturarbete är så naturligt. Wow. Så Peter (styvpappa) tyckte att jag skulle prova min lycka som musikrecensent. Hjääälp! Vi åt saltkola-glass (med vinbär, Stella var glaaad) och jag käftade mycket med Jack (bror) på det bästa sättet, och sen åkte vi hem. Då vare såklart Felix och egentid, så vi satt bredvid varandra och gjorde olika grejer på våra maskiner.
 
Idag väckte Sherlock mig och vägrade låta mig vara, som en jävla ungjävel, men hon är söt så det är okej. Dessutom var det dag så jag borde ändå ha vaknat. Vi åt frukost och skräpade runt, tittade på gamla skräckrecensioner och sånt, och på eftermiddagen tog jag mig hit till "the blindest of houses" som jag sa. Väl här gav jag julklappar till barnen ("var det bara det?" frågade Lee, älskar otacksamma sexåringar ändå) och sen hängde jag och Onna hos Kiti. Vi fick lax (<3) och lyssnade på hiphop, pratade om cannabis och vården och skit och såg Kiti "freestyla" en massa. Senare åt vi paradischoklad (Onna kom ihåg vad bitarna var, så jag visade henne mina bitar så hon kunde säga om de var okej, ändå blindvänskap) och sjöng stämmor en massa. Så himla gooosigt! Vi sjöng the last song I'm wasting on you och hurtful och en massa anntt bra, och alltså att sjunga med andra är det bästa som finns. Och nu är vi hos Onna och hon sover, och det ska jag också göra snart. Det ser jag fram emot, och imorgon blir en bra dag tror jag minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0