I don't wanna spend the whole of my life inside, I wanna step out and face the sunshine

Rubriklåt: The next storm med Frank Turner, som funkar bra som pepplåt till att skära grönsaker och dessutom är det ju en jävligt passande rubrik atm
 
Hej från mig, jag är vaken :( Stella sover typ en meter ifrån mig lol. Vi har precis lyssnat på ett härligt och nästan lesbiskt mord så det var himla härligt. Och innan jag bloggar om idag måste jag ju fixa en grej, för jag har glömt att berätta mina tankar om veckans så mycket bättre! Förlååååt! Här är dem:
-Helen var ju bäst hallå. Inte listmaterial, men riktigt snyggt!
-Kul med rock-Loreen, men inte min stil. Älskar hur Marcus mobbade sig själv till pressen när han gav ut sin debutskiva dock <3
-Både newkid och jacob var trååååkiga! Jag är besviken!
-Pluras knäpp-låt var härlig tycker jag, men fattar om många tyckte den var för låång.
-Toves brudklänningsaktivitet var ju amazing! Detta vill jag också göra med random homies! Synd man inte har en tv 4-budget lol
 
Så, nu kan jag blogga om nutiden. Och det har varit en så gosig dag idag! Vi sov superlänge (eller Stella sov inte på morgonen men hon somnade om, jag höll på att kalla henne lilla precis eh lol) och sen låg vi i sängen och tittade på kitchen nightmares och hade det bra. Vi lyssnade på en riktigt nice cirkelskiva (tyckte jag i alla fall) och sen tittade vi på doctor phil och gosade tror jag. Men sen lagade vi mat! Vi var jättestolta lol. Vi fixade hamburgare, alltså inte så mycket lagande haha, men vi orkade och klarade! Jag skar grönsaker under lagom mycket ångest och lyssnade på stemma-listan och stöttade varandra. Typ såhär:
Jag: Vad ska vi göra nu?
Stella: Kramas!
Jag: Aha, rimligt steg i matlagningen...
 
Sen tittade vi på Rosa (<3) och Stella hade ont i huvet, men när hon vaknade till liv tittade vi på Felix och höll på med olika knäppa grejer (årslista för mig och fix i musikbiblioteket för henne). Och nu är det sovdags, åtminstone för Stellabella, och jag kanske får sova snart också jag hoppas det. Godnatt gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0