I'm a headcase, but you love me, I'm a mistake I warned you

Rubriklåt: Headcase med Kaylee Morgue och Hayley Kiyoko, som vi lyssnade på innan och rellar starkt till
 
Haj från mig och min Tjejaaaaa! Vi har det supermysigt (eller mysligt som hon säger) och jag tänkte bara kika in och blåga om det va. Vi är inte superspännande, men detta har till exempel hänt:
-Vi har sovit jättejättemycket, såklart. Så kan det gå ibland.
-Vi har varit i stan (gasp) och köpt godis och cigg och sånt viktigt. "vill du ha nåt, typ mat eller fika eller så?" frågade jag. "Nej" sa hon, för att asen två sekunder senare säga "kan vi köpa godis?" iconic
-Vi har tittat på på spåret och det gick så jääävla dåligt för oss! Jag var seriöst förbannad för att jag kunde så lite som jag borde kunna. Stella bara broderade lugnt.
-Serri hon broderar in en del av texten till praying med kesha (eller james blunt som Lilla trodde...) på ett linne. Hon är bäst och coolast
-Vi har gjort en stemma-lista! ...två gånger. För spotify slutade lägga till låtar när jag sa att de skulle göra det. Visst lever jag i ett kul kosmiskt skämt där inget funkar? Så vi fick lägga in en massa låtar flera gånger.
-Vi har ätit korv med bröd och det är så jävla gott. Nu köpte jag dessutom goda bröd istället för äckliga bröd, smart va.
-Vi har haft bra samtal om att vara en person, våra feelings kring religion och sånt deep shit. Det måste man ju!
-Ja det är väl det som har hänt tror jag? Mest bara ligger vi i sängen och tittar på videos faktiskt. Sååå det är som vanligt. Men nu ska jag duscha (jag är: hype) och sen ska vi (försöka) sova. Ses med rapport från julmys och det sista så mycket bättre, som vi inte såg idag för jag väntade på mamma och pappa...de väntade inte på mig! Rude :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0