Jag kan göra vad jag vill när jag vill om jag vill jag är rockstar

Rubriklåt: Rockstar med Lesslie Tay, en av mina och Lillas bästa låtar i år (fast den är från länge sen tror jag)
 
Haj haj från sängen! Lilla sitter i köket och pratar med sin psykolog. Truly the new age dammit. Så jag tittar på reddit och blågar, det funkar också. Och igår var det ju julfirande, vilket betyder svensk hiphop! Eeeh va, undrar ni? Ja det är nån konstig grej vi har börjat med, att jul och hiphop hänger ihop för oss. Så vi lyssnade på låtar vi inte kunde och knäppade oss, och försökte beställa mat men det funkade inte. Så vi väntade i en miljon år tills mamma kom (hon skulle ändå det) så hon kunde ge oss mat. Sara var jättesen hem (hon hade bilen) så det tog hundra år! Jag var jättejättehungrig! Vi seriöst dog, men till slut kom hon och då åt vi sushi. Muuuummmms! Och hon hade med sig lite random julpynt, typ en rysk docka-tomte och en stjärna. Bra life!
 
När vi hade ätit drack vi vin med liv och lust och lyssnade på arkiv samtal. Så vi fnittrade mycket åt "fissemjao" och "vad ska han göra, dumpa mig eller?" och sånt. Och sen blev det mer hiphop vi faktiskt kunde och glyhvein! Jag var så hype! Det är som glögg utan alla äckliga kryddor! Det visade sig...att Lilla älskade alla kryddor i glögg, så hon gillade inte glyhvein. Tööönt! Men jag blev jätteglad att äntligen få dricka det. Och vi sjöng rubriklåten och kataleya och no words med stor pasion och pratade om läskiga saker som medical trauma, folk som inte förstår saker och sexualitet och vafan det är om egentligen, som vanligt. Men sååå gooos! Till slut lät jag Lilla sova (hon var jättetrött och jag jättepigg), efter att ha berättat om Dumbledore's (dumleklubbans) army. "Harry ba men jag kan inget! Och alla ba johoooo lär oss!" typ. Sen sov vi båda som bebisar och idag har vi ätit pepparkakor, lyssnat på d-moll-listan och gosat, typ. Och ja, nu pratar hon med psykologen och snart kommer Stellabella. Då blir det juletid! Jul med min tjejaaaaa! Så vi ses hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0