När jag går in nånstans och känner mig utanför, vill jag vara där med dig

Rubriklåt: När jag går in nånstans och känner mig utanför med Jacob Hellman, en av hans nya låtar som jag är sanslöst förälskad i och dessutom en Stellig känsla
 
Hej gänget! Hur har ni det? Jag har det just nu bra, för jag tittar på Eva och Adam med min tjeja. Hon är true romance för hon har skrivit på facebook att hon blir lycklig med mig. Den ni! Men jag ska blogga om mitt liv såklart, och framför allt ska jag nämna att spotify nu funkar ordentligt igen! Tack Robert, AKA kingen av datorproblem i alla former! Som Lilla en gång sa: "nån borde gifta sig med honom!" lol
 
Men igår var det julbaksdag! Jag trodde inte att vi skulle ha nån sån i år, men det hade viii! Vi kom him och efter ett tag kom Sara och Benjamin också. Det blev ju inte som vanligt (mandelmusslor med mormor :( ) men det gjordes i alla fall löjligt mycket pepparkakor. Vi har alltid köpt pepparkaksdeg, så döm av allas förvåning när Sara skrev "jag har gjort pepparkaksdeg" och mamma svarade "jag också!" De är quarantine queens for sure. Så det bakades som fan och dessutom gjordes knäck, lakritskola och cornflakes-choklad-godis (som jag ska trycka in i käften okej). Det var jättegosigt! Vi mobbade folk i Saras kör, Benjamin gjorde tärningar i pepparkaksdeg och livet var ändå väldigt bra. Sen åt vi kyckling med mos (!) och åkte hem, och hemma var jag jättesur och ledsen över fucking corona och all teknik som inte funkade och att allt var rövdåligt. Så jag satt uppe och tittade på taylor swift-videos tills jag lyckades gå och sova.
 
Så idag är jag ganska trött, men vi har mest gosat. Tittat på Eva och adam, kramats, pratat med Lilla och ibland försökt typ ha seriösa samtal om varför folk inte pratar om sina ex med sina förhållandepersoner och könsidentitet (detta eviga kluriga ämne i life alltså). Så, ja, that's about it. Så vi ses säkert nån mer gång innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0