No one likes a mad woman, who made her like that

Rubriklåt: Mad woman med Taylor Swift, som vi hörde imorse
(gårdagens inlägg ligger under detta, inget funkade igår)
 
Hej från Husby igen! Vi sitter i soffan och Bruce sjunger att vi tar hand om våra egna. Oklart vilka han menar, men säkert oss tänker jag gissa. Och ja, idag vaknade jag av att Onna gick upp och började fixa frukost, och idag var det äggröra och bacon till ljudet av svordomslistan. Äggröran blev perfekt (!) och sen chillade vi mest. Och Onna visade mig kanin-momentet från musikhjälpen som jag hade missat! Felix tappade det helt när han såg kaniner och ville klappa dem. Sötboll <3 han fick sen en leksakskanin av produktionen. I stan.
 
Sen åkte jag iväg, men fastnade på fridhemsplan för ledsagningen fuckade ur. Till sluuut kom en jättesnel ledsagartjeja som bodde i Husby och berättade om allt skit som händer på lugna stationer, till exempel att nån stod bredvid oss och kissade at one poitn. "Det är grovt", sa hon. Det var det. Så jag kom till slut fram till Kista, där vi köpte hörlurar och hårfärg, och sen har vi chillat hemma. Sovit, pratat om folk som tar bort folks instagram (!) och att vårt love language är att bry varandras crazy shit, beställt mat (lax med pommar och massa aioli!) och nu lyssnar vi på musik och ska snart sova. Jag är så trött så jag kanske faktiskt somnar? Annars går jag upp och cirklar för nu har jag hörlurar! Om inte så gör jag det imorgon, usch har ångest över min senhet. Men vet ni? Jag har nya, hela leggings på mig idag. Detta har aldrig hänt känns det som. Men nu ska vi sova säger Stella, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0