Om du var här hos mig just nu, skulle jag skrika över Stockholm åh fy fan vad du är sjuk

Rubriklåt: Håll käften & försvinn med Myra Granberg, en jävla dänga om en riktig tönt som vi alla behöver ibland
 
Hej hej jag är inte ensam. För lilla är här. Men Onna är i alla fall inte här längre och det...är ju nånting! Som i att det typ är det jag sa sist jag blågade. Och efter blogget sist åkte vi him och åt korv stroganoff och hade det bra. Vi sa till mamma att vi var sugna på drömtårta, så hon slängde ihop en på typ en kvart samtidigt som Tove Styrke var live på mh. Hon var jättesöt när hon pratade men tråkig när hon sjöng. Så vi fick drömtårta med oss hem och den tryckte vi i oss med så mycket pasion att det nästan var lite töntigt faktiskt. Jireel och reyn körde live och jag älskade båda, och sen sov Onna och jag typ fixade på årslistan och hade det bra. Så jag somnade åtminstone innan 04! typ vid 02 men ändån!
 
Igår jobbade Onna och jag hade bra sov när hon knattrade som vanligt, men vaknade åtminstone och kunde ge na frukost. Snällt ändå. Vi skrattade åt knäppa namn som Anna-Sven, hatade att folk inte kunde sociala koder och sånt, och sen åkte Onna iväg. Då sov jag såklart i några timmar, och sen handlade jag. Pappa handlade extremt mycket och vi blev kränkta att det blev 1537 och inte 1337 som slutsiffra. Sen på kvällen pratade jag med Kiti om en massa trams och sen sooov jag typ hela dagen idag. Men nu har jag en lilla här hos maj! Hon ligger i min soffa och dräller och pratar mest om snygga tjejor. Det tycker jag alla borde göra faktiskt! Jossan vill också säga hej och hallå från skrivbordet där hon spankulerar runt. Hon håller på, den tramsboller, och ser nog mycket fram emot semestern hos mormor har jag en känsla av. Dåååå ska hon bli bortskämd ska ni veta. Och nu ska jag väl gå tillbaka och störa min lillasyrra, ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0