Reserverat för människor ingen människa vill ha

Rubriklåt: Reserverat för spöken med Bob hund, en av mina senaste favoritlåtar tack spotify
 
Hej igen gänget, här sitter jag och har ont i ryggen igen. Surprise det kom tillbaka. Fun times. Men jag är ganska glad ändå och äter pringles och lyssnar på gilmore guys. Fattar ni vad länge sen det var gilmore guys var en grej eller? Åren fucking flyger! Och idag var en dag, och då träffade jag till exempel Alex. Jag skulle jobba, men jag glömde hörlurar som en idiot, sååå vi bara fikade istället. Och pratade om om pepparkaksgranola och allt sjukt drama i mitt life, som bara fortsätter och fortsätter. Jag kämpar på. Vi handlade på systemet med mycket krångel och sen åkte jag hem.
 
På kvällen kom mamma och pappa och hjälpte mig röja i kaoslägenheten, och sen åkte vi him och åt spagetti. Jag och mamma tittade på gilmore girls och hon bakade, så jag fick äta deg muuums. Och våndas över gilmore, för alla var dumma i huvudet...som vanligt. Förutom digger, för he's good he does good things, fast han var också dum kom jag på. Skit samma exakt ingen som läser vet vem digger är! Och nu är jag hemma och äter chips som sagt, och ska snart sova för jag måste vakna imorgon faktiskt. Huuur ska det gå till? Vi får väl se, lycka till Emma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0