What was a boy supposed to do?

Rubriklåt: Disarm med the civil wars, med original av the smashing pumpkins
 
Hej hej jag är rimlig och nykter nu yall we good! Nä okej jag är inte rimlig. I never am. Det är inte zombie cow heller för han låser och låser upp sin dörr hundra gånger. Och jag ska blogga lite, mest om saker jag har glömt att prata om. Till exempel hur korkad min lillasyrra är. I söndags morse när vi höll på att vakna sa jag något om mitt life eller nåt och hon sa "någon borde skriva en självbiografi om dig!" ...någon kan inte skriva en SJÄLVbiografi, det kan bara jag göra. Hon är en knäppeboll. Det andra jag skulle skriva var att min bettskena är återfunnen! Den har varit borta i typ ett år och nu är din hittad! Den låg under soffan i loungen himma, hur sjukt? Den måste ha ramlat ur handväskan. Är: shook.
 
Sååå vad har hänt idag? Jag slocknade efter min dekadens (nu är dekadensen slut för denna period, hejdå) och idag har jag mest chillat. Jag och Lilla har spellistat igen, därav rubriklåten, för vi gjorde en coverlista! Är hittills väldigt nöjd med den. Jag har också tvättat, köpt kycklingsallad från kryddan (och choklad!), lyssnat på poddar och bråkat med datorn som vägrade laddas. Jag måste ringa grabbarna imorgon och fråga om man möjligtvis kan få en ny sladd, för det vore kul. Så himla oklart om man får det därifrån, så jag måste liksom ringa och fråga om nåt jag inte vet om jag kan få, stelt.se. Så, detta var ett litet inlägg, det är inte mycket mer jag har. Har ni några coverlåtar jag kan slänga in i listan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0