Det finns alltid någon där som förstår, som är redo att bränna upp precis allting

Rubriklåt: Visst har vi glömt med Lars Winnerbäck som jag hörde för första gången igår och blev förälskad i
 
Hej från en säng i Husby! Inte vilken som helst heller, utan min tjejas säng. (sjukt om det var nån annans) Hon går runt och "donar" och jag är supportive gf genom att ba ligga här. True love eller hur. Och alltså det var så länge sen jag var här! Två mååånader! När jag kom hit igår lagade Stella middag-middag (så heter det när man äter riktig mat), så jag fick laaax! Och sen tittade vi på på spåret! Jag har gjort Stella till en töntig svensk I'm happy about it. Det gick inte så bra för oss, men jag kom i alla fall på u-hamn på 8 poäng so that's something. Stella var hilarious (men det förstår man inte om man inte har sett programmet) och jag var orimligt engagerad, så allt var som det skulle. Efter det åt vi nougat (godasteee) och lyssnade på musik, till exempel rubriklåten men också konstiga män, en cover på come & get it (eller som jag sjöng, till sherlock, "when you're ready come and stång it nananana"), sk8erboi och en masssa bruce. Jag mobbar bruce mycket men det är ju inget nytt. Och efter mycket gos gick vi och la oss och somnade till en dokumentär om black metal-kaoset i norge. Men jag kan faktiskt mycket om det redan jäää! Och nu är det dag har jag hört, och jag ligger här och chillar. Snart ska vi träffa folk och det känns inte övermäktigt så det är fan coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0