Father Lucifer, you never looked so sane, you always did prefer the drissle to the rain

Rubriklåt: Father Lucifer med Tori Amos, som jag lyssnade på precis och som känns blackig och härlig
 
Hej igen, även nu är jag in the husby, men nu i soffan så jag har ingen katt i mitt fejs. Snart har jag dock en tekopp framför mitt fejs! Bra flickvän har jag. Vi tittar på lyxfällan och jag fick precis hjärtstillestånd för jag trodde att det ringde på dörren men det var på tv:n. Jag är: En hund, tydligen.
 
Men ja, igår efter blogget kom min tjeja hem. Vi kramades och deeptalkade en stund och sen åt vi mat och tittade på humorshowen om tomas quick. Stella är besatt av honom och jag av svensk standup, så...it works. De sjöng dessutom catchy låtar i den, inget att klaga på ju! (Förutom att quick verkligen har fått alla att tro att DID inte finns. dö alla.) Och sen var det på spåret-final! Det gick verkligen skitdåligt för oss, alltså det var löjligt. Men sista låten var push it to the limit! Felix saved us! Vi åt goood glass och sen bingeade vi todd in the shadows medans hon sydde. Hon har serri sytt en mantel! Fattar ni vilken sexig flickvän jag har eller? Hon har sytt! en mantel! Sen gick vi och la oss och lyssnade på dokumentär som vanligt, nu om charles manson.
 
Och idag har vi sovit masssor. mest jag. vi har ätit mat i omgångar, pussats och tittat på youtube, och snart ska vi åka till mina homiesss. Jag känner mig nästan i kontroll av min kropp nu också, så jag tror att Emma Black har lugnat sig. Vi fick ha en session innan så att hon skulle må bättre. Det är läskigt för henne att vara här, tror jag. Men ja, vi ses imorgon ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0