I trust in my visions, but I will not trust my eyes

Rubriklåt: Blind från nashville
 
Hej från natten! Jag ska sova snart jag lovar, men först ska jag blogga. Mest ska jag prata om min gårdag (onsdag alltså), och då var jag på socialhögskolan! Seriöst älskar att vara där och föreläsa. Jag råkade säga att det är lättare att skaffa barn om man är lesbisk (det...är det inte) (I had a reason! Kinda!), jag bondade massor med en annan Emma som flirtade med mig (seriöst, jag inbillade mig inte, blev så himla smickrad och det var på ett väldigt respektfullt "jag vet att du har en tjej"-sätt), jag var väldigt bitter och jag hoppas verkligen att alla lärde sig saker. Önskar att jag kunde ha uppföljning med alla! Vill prata med dem! De har så smarta frågor och är så fina och bra!
 
Jag åkte him därifrån och vi åt kycklingpasta och tittade på mästerkocken. De gjorde en efterrätt, så mamma var såklart tvungen att prova att göra den. Hon hade inte allt, men vi åt en märklig men god chokladmousse i alla fall. Praktisk mamma jag har. Vi tittade såklart på Nashville och allt var helt kaotiskt (pappa tittade med mig i några minuter och det blev tydligt vilken shitshow allt var...). Sen åkte jag hem och sooov, och idag har jag varit en zombie. Jag har handlat och twittrat och pratat med Kiti, det är nog verkligen allt jag har gjort idag. Skulle ha jobbat, men det blev en dag för mycket med aktiviteter på dagarna. Imorgon hoppar vi upp på liv-hästen igen va! (lite åtminstone. minimalt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0