I'm so glad I never ever had a baby with you, cause you don't love nothing unless there's something in it for you

Rubriklåt: You should be sad med Halsey, för Stella sjunger på den raden heeela tiden.
 
Hej från mig och Sherlock! Hon sitter precis vid mitt fejs just nu och det verkar hon tycka är rimligt. Det tycker inte jag helt men visst you do you girl. Hon gillar att jag spenderar så mycket tid i sängen, märker jag. Ester är precis tvärtom och hoppar till mig så fort jag hamnar i soffan. Ändå praktiskt att ha en katt på varje plats. Förutom när de sitter på ens huvud dårå...men ja.
 
Så, igår efter blogget kom Stella hem och vi åkte till hennes mamma. Jag hade supermensvärk men vi satte oss i flyttkaoset och åt jättegod fiskgryta med aioli. Mummms <3 Vi pratade om syntolkning och att gå i personlig konkurs och lååånga historier berättades utan att någon helt visste varför. Vi åt jättegod glass och Stella fick sitt hår färgat, så nu är hon proper redhead igen. Det är viktigt! Jag fick förklara vad mina föräldrars grej är (exakt så ställdes frågan) och argumentera om glass, och sen åkte vi hem. Där hade vi jätteviktiga samtal (<3) och tittade på todd in the shadows, och oj nu fick Gertrude en issue. Det kanske bara var en tröskel dock jag vet inte. Men ja, sen är det idag, och då har jag sovit och lyckats höra av mig till personer jag behövde höra av mig till. Yaaaay! Har inte lyckats med andra viktiga saker så som duscha och äta, men äsch vem fan bry. Inte jag i alla fall, och inte sherlock, och det är ju vi som bloggar. Och snart kommer min tjeja hem! Jag saknar hennnne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0