Jag har inga miljoner men jag vet vem du är

Rubriklåt: Stationen med miriam bryant, för jag kom inte på nåt så jag shufflade min svenska lista lol
 
Hej hej snart går bussen! Länge sen det var ett sånt inlägg tycker jag. Den går om 14 minuter it's all good! Typ. Jag ska berätta om igår och då var jag himma. Såklart såg jag massor på nashville (imorgon blir sista dagen, för när jag kommer hem är det borta från viaplay!) men hann också äta sämmel-kladdkaka ("varför kan hon inte bara baka sämlor som en normal människa?" frågade jag...vänta heter semla? it does huh...) och se mushmushmush och på spåret. Vi var värdelösa på på spåret, så till slut bara skrattade jag av uppgivenhet. Dessutom var musiken bedrövlig. Well man kan inte få puerto rico specialgjort för en själv varje gång. Men vi drack gott vin och åt chips och sen såg jag jättesorgliga nashville-avsnitt och mådde väl sådär kanske.
 
Jag sover över där och fick alltså ägg och bacon imorse, och efter mer nashville kom jag hit igen. Här hanterar jag drama som pågår och peppar framtida projekt på messenger med Robert, och nu ska jag snart på partytimes! Kort inlägg idag, men ni är up to dejt och ni fick ju en massa "content" igår. lol svensklistan shufflade fram båda mina joy-låtar efter varandra, hur fan är det möjligt? Okej hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0