Jag har tänkt på Kim, jag har tänkt på Kim och Kanye

Rubriklåt: Vem av alla med Jonathan Johansson, en av mina och Kitis favoritlåtar just nu
 
Hej från Husby! Nu är jag i Stella-hemmet och katterna hoppar omkring. Eller just nu är det bara en av katterna men jag vet inte vilken. Imma get diferent plingor for yall one day just you wait. Jag har mensvärk och nån superbankar i en annan lägenhet, men annars är allt bra I suppose.
 
I tisdags efter blogget skulle Onna sova, så jag gick över till Kiti (och Fredrik som också var där). Vi åt chips och choklad och lyssnade på synth från 80-talet, meg & dia och music and lyrics-låtar. Rimlig kombo: ja. Rätt chill kväll, även om jag fick brutaaal ångest när jag gick tillbaka och la mig. Kvällarna just nu är fan inte okej. :( oj jävlar, nu satte gertrude igång! Det är Stellas robortdammsugare. Är aldrig redo för henne. Hursomhelst, igår sooov jag och sen gick jag över till Kiti igen. Barnen var hemma från föris så det var mycket rita och lera och grejer, men sen gick de in i sitt rum och vi fick lite egentid. Då pratade vi massa om anknytning och sånt seriöst, och hann hänga lite med en väldigt sliten Onna innan jag begav mig till Husby. Vi hann sjunga många arga sånger, vilket var väldigt behövligt.
 
Fast nu ljög jag, för jag åkte inte alls till husby lol. Jag åkte in till stan och träffade Stella och två av hennes brorar! Det var Jack och John jag träffade och vi åt indiskt och pratade om kaotiska drömmar, att skriva böcker och en hel del annat. Så nu har jag träffat alla brorar utom en! Yay! Jag och Stella åkte hem och hade gos- och sy-stund, och sen supersov vi. Jag supersov dessutom en masssa när hon åkt iväg, så det är knappt en dag idag. I'm all right with that. Så nu har ni lite koll på mig! Inte så kul inlägg detta, såry, men ett inlägg nonetheless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0