Men du och jag är inte sexton längre, om du vill ha mig bara säg det säg det nu

Rubriklåt: 16 med södra station, japp jag vaierar 16 och sexton som jag vill
 
Haj haj, detta är ett fuskinlägg! Så jag kommer bara berätta om igår i det, inte idag. Man får fuska i sin egan blogg! Och igår träffade jag pappa och vi åt lunch på det bra thai-stället. Mummms. De ger en chokladbollar till lunchen, bara sådär! Så jag åt för hela veckan (mer mat än bollar jag lovar) och sen klippte jag mig. En redig frisör-klippning, lyx! Så nu är mitt hår jämnt, sjukt!
 
Jag ville visa upp mitt nyra hår, så jag och Lilla gick ut på stan. Lol nä, men vi åkte till family pub iaf. Där drack vi billigt vin och lyssnade på ett tråååkigt jazzband samtidigt som tjejerna bredvid oss spelade yatzy. Goals ju! Vi lekte, som vi alltid gör, och tramsade och blålade för allt möjligt. Vi åkte därifrån i rimlig tid och satt hemma hos henne (efter mycket taxiproblem, blääää), drack bayleys och lyssnade på musik (till exempel rubriklåten som var del i en spektakulär crossfade). Vi pratade om ord våra familjer har, vad Lilla vet "om det är nåt jag vet, så är det allt!" okaaaj) och annat nonsens, och sen åkte jag hem med en glad skåning. Och det var det som hände igår, blogg-ungdomar! Nu ska jag till psykis, så nu är det slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0