Suddenly I'm overcome, dissolving like the setting sun

Rubriklåt: Queen of pease med Florence + the machine
 
Hej ungdomar, nu är det onsdag. Jag är helt löjligt trött, för jag måste göra saker flera dagar i rad, men det är åtminstone kul saker. Som igår när jag tog pressbilder! Sånt coolt gör jag nowadays. Jag åkte till fotografens studio (tänk att ha en studio!) och där drack jag lavendel-te innan vi tog bilder på balkongen. Vi pratade om hammarlunda och musik på spyken, och jag skrattade på många bilder och ibland tittade jag rakt in i kameran. "Jackpot!" ropade jag när jag lyckades med båda samtidigt. Vi tog studiobilder inomhus och till slut kom hon på att just det, musik är en grej! Hon bad mig välja, så vi satte igång florence och kom på att om jag sjunger och skrattar samtidigt blir det mycket bra bilder! Så jag sjöng rubriklåten och dog days are over och jag tror det blev bra!
 
Jag kom hem liite och sen åkte jag till psykologen. Där spenderade jag typ hela tiden med att berätta om DID och vad det är samt varför jag inte har det. Jag tror att hon, till slut, förstod? Men det är sjukt att ingen kan nåt om det, alltså verkligen. Sen kom jag hem, fick höra att halsey ställt in (bläääää), pratade med Kiti och köpte pizza. För det var handikappersättningsdagen! Och jag tog coola bilder! Så jag åt pizza och stängde av min hjärna lite, för det behööövde jag, och nu är det snart dags för terminens föreläsning på socialhögskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0