We are the daughters of the silent jenerations

Rubriklåt: The highwomen med the highwomen, en helt jävla amazing countrylåt
 

Hej detta är ett fusk-inlägg! Som i att jag börjar det nu, 15:22, och skriver klart det ikväll men inte om nåt efter 15:22. Man får fuska! Och jag ska berätta om igår när Lilla kom hit. Vi köpte maxmat (jag älskar maxmaaat) och jag berättade allt om quidditch. ”Det finns kloinken och doinken!” sa hon glatt. …typ så. Vi babblade och hamnade i questionable samtal om vem vi hade velat dejta och inte samt varför. Vi åt omslagskladdkaka (<3) och lyssnade såklart på en massa musik. Jag visade hennes videor om folk som gör musik (!) och jag hamnade i ett sjung-flow. Jag kan ha varit störig. Vi gick och la oss och jag berättade om kärleksliven i hp, vilket resulterade i ”nio månader är ingen ålder, speciellt innan man är född!” korrekt analys lilla.

 

Idag vaknade vi och åt ägg. Länge sen! Och lilla fick (göra sitt eget) kaffe! Vi lyssnade på country och hade det supergosigt, och jag älskar lilla-förmiddagar det är det bästa. Sen har jag vilat, och vet ni? Eftersom lunds färdtjänst suger kan jag publicera inlägget redan nu, utan fusk! Jäää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0