And she'd never have to know what it's like when your heart breaks

Rubriklåt: Anna med hello saferide
 
Hej och hå ungdomar! Ursäkta detta hemskt sena inlägg, kvällen bara försvann. Klockan är typ två nu, tror jag? Sjukt, den var ju 6 nyss för fan. Anyhow, igårkväll (tisdag) var jag hos Lilla. Hon hade såklart läst inlägget jag skrev och sa "min säng väntar som en famn!" sötboll. Och hon gav mig lax! Med tsatsiki! Jag är bortskämd. Vi pratade om färdis-upplevelser så som skrikande män och snygga tjejor (jag har aldrig åkt med en snygg tjeja i mitt liv rip mig) och sen fixade hon varm choklad. Jag fucking älskar varm choklaaad <3 och vi berättade massa sagor. Jag berättade en massa om harry potter! Så nu vet hon vad dementorer är och varför de pussas, allt om hemligheternas kammare inklusive en Tom Riddle med tysk brytning och vad Sirius gjorde i "fångelset" ("och mitt i allt kommer Snape in och ba jag ska fånga dig! Och alla ba naaaajjjj han är snäll! Och Snape ba lol det är inte jag"). Och jag fick lära mig saker om hunger games! Så nu kan jag en massa om det! Vi diskuterade hur rubriklåten menar när den sjunger om att simma vid en stuga vid en sjö (då? är man inte i sjönn? var simmar man då?) och var allmänt töntiga, och sen åkte jag hem.
 
Och idag skrev jag med Anna H. Jag läste igenom delar av min bok (jag vill aldrig läsa den här boken igen help me) och vi hade en trevlig dag. Vi hamnade i djupa analyser av ordet näsborre, hatade cheerleading, bondade om DID youtubers och hade ett så himla bra life. Och ikväll har jag läst grejor på internet och faktiskt inte haft ångest. Jäää victory. Och nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0