Då kommer rädslan och jag vet hur den smakar

Rubriklåt: Ge mig luft & ge mig vingar med Ida Wiklund som jag hör nu och som är så jävla fin
 
Haj från maj! Sist vi hördes...ja det beror ju på hur man ser det, men sist vi faktiskt hördes drack jag bubbel och var taggad på life. Den här bloggen är verkligen förvirrande på många sätt. Men ja, då åkte jag ju him och firade pappas fölsedag! Han fyllde 55, så vi citerade femman från vintergatan en hel del, och åt kyckling med goda såser och biffar av en gränsak som jag inte kan stava och ej orkar googla men de var goda! Fast de hade massa ost i sig så lagom goda kanske de var. Nu öppnades porten, är det lilla tro? Nä, det var det nog inte. Hursomhelst, vi pratade om Saras kör och säkert annat, och när alla gått hem utom jag såg vi musik-dokumentärer som vi ofta gör. Vi lärde oss mycket om jonny cash och jag försökte ilustrera olika synthlåtar genom att sjunga dem vilket väl gick...sådär.
 
Sen hade jag ännu en ångestnatt, så jag somnade inte förrän vid tre, men igår jobbade jag ändå. Jag satt himma och läsa igenom exakt alla de mest triggande och jobbiga scenerna i min bok, kul va? Ja verkligen. Men nu är den typ klar för inskick igen! Tänk vad många gånger jag blivit klar med den här boken hörni. Men imorgon börjar jag igen med den nya! Woho! När jag var himma hann jag också bada, äta massa kladdkaka och titta jättemycket på nashville. Jag älskar nashville <3 så jag ropade massor om hur mycket jag älskar Avery och mamma hade svårt att fokusera på jobbet. moha! Sen handlade jag med pappa, åkte hem och chillade. Åt chips till middag, pratade med Lilla om produktiva möten ("vi sa att ja, det här är ju ett problem, hur ska vi lösa det? Sen...var mötet slut.") och tittade på reddit-videos såklart. Och nu har jag sovit hela dagen och snart kommer Lilla hit i egen hög person! Hon ville att jag skulle blogga precis innan hon kom, och det har jag gjort nu. Ses imorgon hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0