Det är alla andras fel och inte mitt

Rubriklåt: Verkligheten med Veronica Maggio som jag hör just nu och som gör mig så himla glad fast den egentligen är rätt deppig. Den känns öppna himlar och sommarkvällar och bubbel.
 
Och just bubbel dricker jag! Det är Stellas julklapp till mig, en bebbe-flaska med rosa bubbel som jag dricker för att bli pepp på att fira min pappa ikväll. Han har fölsedag idag! Och nu glömde jag hälsa, men vem fan bry. Det har inte hänt mycket på sistone, kan jag ju avslöja redan i början va, men jag gör mitt bästa. Jag har diskat och tvättat och lyckats hänga upp tvätten (det var en kraftansträngning delux kan jag lova) och pratat med Lilla om olika knäppa grejer som jag inte kommer ihåg. Alltså mums, den här gitarren vill jag fan äta upp. Det var alltså inte rubriklåten, utan en jenny almsenius-låt. Lol är det 2009 med tanke på min bloggstil? Mycket möjligt, men hoppas inte. Men ja, vad mer har hänt? Jo, jag har äntligen ätit kyckling broccoli-paj! Pappa sa i lördags att det fanns på ica linero, så de var inte borta ur sortimentet som vi trodde. Så nu har jag fått äta en! Det var fan det bästa. Jag har drömt om duetter som inte finns och att jag träffade Henrik (<3) och haft hemsk ångest (mer om det sen, tyvärr). Och nu har jag precis lyssnat på en skivcirkel-skiva och ska ganska snart iväg. Det är tur, för jag är hungrig som en anka. Åh tänk om vi skulle ätit anka :( det hade varit så gott! Men det ska vi inte, men vi ska äta kyckling så det gör inget. Nu när ni vet exakt vilka fåglar jag ska äta lämnar jag er, efter ett av de mest ofokuserade inlägg jag någonsin skrivit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0