Dig vill jag likna, dig vill jag va, dig vill jag hålla, dig vill jag ha

Rubriklåt: Dig vill jag ha med Emil Jensen, basically en perfekt låt
 
Hej här är en Emma som mår riktigt pestigt. Åh jag kom precis att tänka på att några dudes på min konfirmation gjorde en dikt som gick "när livet är päst då är det som bäst, när livet är jävligt då är det härligt"! Det var fan the shit. Men ja det är inte det vi ska prata om, utan vi ska prata om...mitt life I guess. Och igår var det nashville sunday! Så jag och mamma tittade på massa nashville och hyllade avery som vanligt ("alla män borde vara som han!") och allt var life. Vi tittade också på mushmushmush (sveriges mästerkock) och skaffade oss ett hatobjekt. Han skar kyckling och grönsaker på samma skärbräda? "Till och med du förstår att man inte gör så, Emma!" preach. Och sen åkte jag hem och har för mig att jag inte dog sömnlöshetsdöden?
 
Idag var projektet att jobba med Lilla. Vi satt på ett fancy café och jag skrev en bra scen tror jag kanske? Bokskriv händer! Jag drack äckligt chai-te och vi var arga på funkofober i life, och sen åkte vi hem till henne. Där berättade jag sagan om julbalen (hon frågade faktiskt!) och hon blev förbluffad över att Hermione dejtade en onding från den onda skolan (jag fick förklara att exakt alla inte är onda). Vi lyssnade på mysig musik så som rubriklåten och var allmänt knäppa, och sen åkte jag hem och nu har jag mest varit en ångestboll. Men nu har jag ätit mat yay me! Snart ska jag sova det är jag taggad på faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0