I am not a pretty girl, that is not what I do

Rubriklåt: Not a pretty girl med ani di franco, som jag hörde nyss och tycker jättemycket om
 
Hej hej nu skriver jag ett snabbt riktigt inlägg! Och i det ska jag berätta om igår, när jag och mina föräldrar var på mellandagsrea. Vi gick in på lindex och alltså lindex! älskar lindex. jag köpte en festklänning, en snygg vardagsklänning och en ny kjol! är så glad över detta och har kjolen på mig exakt just nu. Sen gick vi och köpte skor, så jag har ett par nya vår / höstskor! "det känns som att bli ihop med någon", sa jag om att köpa någon. Jag är ju sko-mono!
 
Vi åt lunch på stäket (jätttegod spetta) och sen åkte vi till Saras lägis med fika. De fick en blomma ("tittaaa Benjamin vi fick en träd!") och jag tjatade om hur fina deras stolar och vaser är. Jag vill köpa möbler! Jag är på humör för det men jag behöver inga riiip :( sen åkte jag hursomhelst hem och på kvällen beställde jag pizza. Levde life om man säger så. Jag fick massa bra egentid och sov hela dagen idag, så jag har fortsatt må bra yay. och nu har jag kjol och sammetströja på mig och ska till lilla! Hon inte må, så hon behöver min pepp och glädje ikväll. Så nu ska jag gå ut till taxin, ha det bra! Nyårslistan kommer imorgon jag lovar och svär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0