I get drunk but it's not enough

Rubriklåt: Death by a thousand cuts med Taylor Swift, som sjöngs glatt igår
 
Hej och hå bloggbebbar nu är jag på tåget! Jag är trött som en anka och längtar mycket tills jag kommer till husby för då ska jag sooova. Eller nä men vila. Nu sitter jag mest här och tittar på reddit-videos, eller "historier" som Kiti säger. <3 men jag ska blogga om igår, och då åkte jag till Skogis! Jag var hemma hos hennnne! Det har inte hänt på ett år och inte alls i den lägenheten, men så mysigt det var! Vi åt tomatsoppa och drack supergott vin och började direkt prata om skvaller och ätstörningar. Inget "hur är läget" för oss inte. Sen satt vi i hennes mysiga fåtöljer, åt dillchips (har inte ätit det sen jag och Christopher gjorde slut tror jag?), lyssnade på Taylor och babblade. Såklart pratade vi en massa om sex, men också om unga queers, folk som är för kära, mina likheter med madicken, våra bekanta, min berömda resa till paris (som hon inte hade hört om, gasp) och så mycket mer. Hon försökte köa en låt hon inte kom på och jag fick instruktionen (det var en taylor-låt) "den är från den mellersa eran, kanske handlar om ett breakup och det är lite go i den!" Det var blank space. Väl beskrivet, verkligen. Vi skrattade hur mycket som helst och råkade såklart bli lite mer packade än vad vi hade tänkt, men det var så jävla värt det. Älskar min Skogis så himla myckeeet! Och nu är jag på ett tåg och är snart i nässjö. Tänk att jag har bott där? Hur fan bor man ens där? Och liksom det var sex år sen jag gjorde det? Det är fan sjukt vad tiden går. Men nu ska även jag gå, alltså sluta blogga, ses i husby ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0