I will drink as much limoncello as I can and I'll do it again and agaiiin

Rubriklåt: I can do better med Avril Lavigne
 
Hej hej nu är det söndag och min partyhelg har tagit slut. Seriöst, det var länge sen jag partajade så mycket på så kort tid. (Kom nu på att jag ska ha damhäng på tisdag...antar att jag bara tar en paus nu. jäää.) Igår efter blogget kom ju Kajsa hit! Vi beställde pizza om jag fick höra om olika män hon träffat, så jag försökte pitcha olika tjejkompisar till mig hon borde dejta. Vi hyllade halseys nya skiva, berättade om sdare vi hade träffat utan att veta om det och sen sjöng vi shirley clamp för våra lungors fulla kraft. Jag lekte sångpedagog och berättade hur hennes sångröst funkade, vilket var mer uppskattat än det låter. "Jag har nu kommit fram till att du är sopran" "är det när man sjunger ljust eller mörkt?" ...wow.
 
Efter denna sånginsats var det dags för kvällens höjdpunkt: limoncello! Vi blandade denna med sprite och skriksjöng rubriklåten för det är så att säga en grej. Samtalen blev mer djupa och vi pratade om barn-depressioner, att uppleva något ingen annan är med om och en massa annat sånt. Vi hann också visa varandra folkmusik vi gillar, argumentera om vilka som borde bli ihop i harry potter, hylla min alters skills som memme queen och skapa livsvisdomar, fast nu kommer jag inte ihåg min egen livsvisdom så eh det var ju lyckat. Vad som däremot var lyckat var kvällen, för den var amazing. Kajsa är så jävla awesome <3 och ja, idag har jag sooovit och snart ska jag him och glo på nashville. Bra söndag ändå tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0