Why don't you take what you want from me, take what you need from me, take what you want and go

Rubriklåt: Take what you want med post malone, ossy osbourne och travis scott, en riktigt jävla bra låt som både har ett trap beat och ett gitarrsolo! Vad säger ni om det va?
 
Så, ett icke-mush-inlägg woho! ...typan, nu ska jag him, så jag får skriva inlägget därifrån. Så, nu är jag himma och kan skriva inlägget. Och det handlar om damhänget igår såklart! Saga kom inramlande med sprit och snacks som brukligt och vi öppnade bubblet och började med babblet. Lol ok emma bra skrivet. Vi tävlade i billboard-kunskaper ("jag känner mer såhär att det är trap queen, det är bubbel och jag har alla svaren" sa Saga när jag var som mest frustrerad. Festligt ändå. Vi fixade olika matar och skvallrade om allt som hänt i våra lives, sjöng rubriklåten med pepp och lyssnade på allt från metal till svensk hiphop. Och oj nu dog pappan i nashville! Det var fan på tiden, för han är störig. Japp jag är all the way fast i den här serien igen just deal with it va. Och ja, vad ska jag säga mer om damhänget? Vi pratade massor om att vara den rätta sortens as och hade det svinbra, och alltså damhäng känns alltid så korta :( och idag har jag sovit. Och soooviiiit. Det var seriöst den bästa soviagen på hur länge som helst. Och nu tittar jag på nashville och ska väl lyssna klart på en märklig proggskiva jag har fått i skrivcirkeln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0