and this is when the feeling sinks in, I don't wanna miss you like this

Rubriklåt: Come back be here med Taylor Swift, som sjöngs mycket dåligt igår

(mestadels skrivet vid 12)

 

Hej jag vet inte alls varför jag börjar det här inlägget nu, men det gör jag, så jag lär avsluta det senare idag. Men det blir ett fusk-inlägg så jag bloggar bara om igår i det, moha! Och då träffade jag ju Kajsa som jag sa. Hon kom hit och vi drack prosecco och lyssnade på Halsey, bästa livet. Efter ett tag köpte vi också pizza, som vi efter myyyycket om och men fick äta, så livet var ännu lite bättre. Vi pratade om sexiga textrader och konstiga vänskaper och så, och sen blev det orimligt mycket psyk-prat som vanligt. "Det där låter som en traumarespons...jättemycket..." blev en grej och även mycket skämt om "symboler" (som referens till vad psykologen sa om Emma Black i april).

 

Sen bytte vi till Taylor Swift och blandade sourz-drinkar, och då vet jag inte vad vi inte pratade om, känns det som. Vi hade en intensiv debatt om vokalljud, jag berättade många fun facts, vi insåg att vi har väldigt olika förhållande till mat (hon gillar att äta?!) (jag är hungrig...) och vi hade många diskussioner om vad som är historiskt puckat och inte. Sen tyckte jag tyvärr att jag var för trött, och det tyckte hon också, så då åkte hon hem och jag gick och la mig. Jag sov ovanligt bra, känns det som, och sen blev det idag! Den ska jag inte blogga om nu för jag är en fuskmaja! Så, ses imorgon ungdomar, det blir kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0