Brustna hjärtan eller brutna ben, begrav det djupare tjata inte om det

Rubriklåt: Tjata inte om det med orkan, japp det berömda bandet jag såg i Delsbo förra sommaren. Sjukt life
 
Hej mitt i natten! Jag borde verkligen sova snart, men jag har sovit hela jävla dagen sååå whatever. Men ni kanske vill veta saker om life? Vi kör en liden lista:
-Igår fixade jag och pappa matlådor. Massa lasagne och korv med mos. Bra life!
-Vi såg gamla hittlåtens historia-avsnitt och jag kände starka känslor om brittisk synthpop och noel gallagher.
-Sen fick jag nybakta surdegskanelbullar! Kanske det bästa livet jag någonsin levt. Tack mamma och tack Kim (surdegen)!
-Eftersom detta är en blogg om mina symptom nowadays kan jag berätta att mina revben are acting up again. Men mitt sår i halsen har läkt! Det kom jag på nu lol
-Idag är ingen dag. Men det är okej, det är bara mysigt. Jag har typ lyssnat på gilmore guys och sovit och haft det bra.
-Och jag har pratat med min tjeja om sjuka män och hur snälla våra mammor är. "Jag vill banka sönder hans ansikte! Fast jag vill också åka till dig och krama ditt ansikte och säga att jag älskar ditt ansikte! ...och alla andra delar!"
 
Så, det var en liten wholesome lista om mitt liv I guess. Nu ska jag försöka sova, tror jag, för jag måste vakna ganska tidigt imorgon för att lyckas köpa vin till partajet på kvällen. It's a hardknock life for Memma! Så godnatt ungdomar, ses när vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0