Förra sommarn var way too long, och du var regnet som aldrig kom

Rubriklåt: 2.0 med Klara & jag, en av mina somrigaste låtar just nu som jag också hör exakt i detta nu
 
Hej från balkongsolen! Nu jävlar är det sommar igen och det kommer åtminstone hålla i sig imorgon också. Sen får vi se, men så länge det varar njuter jag! Men igår var det ännu kallt (rip) och jag var himma. Där gjordes det matar, till exempel ugnspannkaka som jag och mamma åt med stor passion, och sen tittade vi på gilmore girls hela kvällen. Vi såg många jättemysiga avsnitt och jag tramsade massor om "a riiide with a booooyyyy" och sen en massa annat om boooys och vad de höll på med. För jag är en tönt och det är inget nytt alls. Sen la vi oss, men jag upptäckte att vid midnatt släpptes the chicks (fd dixie chicks) nya skivaaaa! Så sömn var fan långt borta. Jag höll på att flippa ur så bra det var. Och såklart får jag sen veta att det är Jack Antonoff som producerat den. He owns me. I pledge my loyalty to you, sir. Och inte nog med det, Ellen Krauss har äntligen samlat ihop alla sina låtar till en skiva hon med! Det var bara två nya låtar (lol), men i den ena sjöng hon uttalat lesbiskt så jag var nöjd!
 
Idag vaknade jag orimligt tidigt av ingen anledning och sen åt vi frukost. Jag åt ägg från tre olika fåglar! Först stekt ankägg som var som vanligt ägg men "matigare", sen vanligt stekt hönsägg och sen ett kokt vaktelägg som var riktigt jävla äckligt. Frågan är om det var dåligt eller bara äckligt, men mamma panik-gjorde en macka åt mig så min äcklade min måste ha varit något extra. Efter detta trama tröstade jag mig med att plocka vinbär i värmen och hittade många bra grenar (lol tönt-Emma). Jag svor över kläng-ogräs och tänkte att "nästa år måste vi ta bort det innan jag plockar", men...det blir ju inget nästa år. Sista sommaren i huset :( sån jävla sooorg! Men ja, efter plocket och provsmakning av mammas surdegsbröd åkte jag hem. Här har jag vilat och varit allmänt nöjd med life, och snart blir det damhäng delux! Är så taggaaaad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0