I used my big sister calm to tease you to tears, you used to pinch me a little bit too hard

Rubriklåt: I will always be your soldier med Marit Bergman, men jag ändrade pronomen så det skulle funka med oss. Men Lillas nypningar är fett lame så ni vet
 
Hej ungdomar! Nu äre bloggdags igen, så det blir ju kul. I guess. Och jag lämnade ju er mitt i prosecco-land hos Lilla! Detta land utvecklades sen till sallad-land, för vi åt kycklingsallad. Precis som förra året hade Lilla gjort aaaalldeles för stark vitlökssås, men annars var det supergott! Moooms! En kul grej var ju att vi hade pratat om att man aldrig ska prata om hur mycket någon äter och sen sa hon "du har ju ätit mycket ändå!" väl kämpat Lilla. <3
 
Sen dracks det vin och babblades och jag bestämde att vi skulle testa Lillas potter-kunskaper med quiz. Jag hittade bara dåliga quizar, men det var ändå jätteroligt! Och hon kunde många saker! Fast det var ytterst jobbigt att trycka på fel svar när jag kunde rätt svar. :( Vi åt damn suckers och sjöng lagom fult och sen hade jag samtidigt trams-samtal med henne och viktiga samtal med Stella på messenger. Funkade väldigt bra faktiskt! Jag berättade allt jag kan om hunger games (ändå en del) och hon visade nya bra låtar för mig. Sen var det sovdags och jag berättade om Peter Pettigrew, för honom hade Lilla inte koll på. Nu har hon det!
 
Igår vaknade vi i många omgångar och till slut tog vi oss upp och åt äggröra. Muuums. Det var en jättemysig dag och vi bara suuuperchillade tills jag åkte hem. Så vad gjorde jag efter dessa utmattande aktiviteter? Sov såklart! I nästan fyra timmar! Så plötsligt var klockan åtta och jag kom på att jag inte hade nån mat hemma. Så jag köpte pizza (mummms) och sen bara hade jag en bra och chill tid. Det ska jag nog mestadels ha idag också, men snart ska jag träffa Emi woop! Det var en miljard år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0