Samma sjuka jävla liv, med allt det vackra i

Rubriklåt: Livet framför oss med Alice B, som hördes både igår och idag och som jag och Lilla är lite obsessed av
 
Hej från balkongsolen! Jag och Onna solar och uppdaterar listor, sådär som man gör i life. Och snart kommer Skogis hit! Men jag ska prata om igårkväll och när jag hade bloggat klart beställde vi pizza. Vi åt denna under mycket förvirring kring vitlökssås som sen löste sig och sen pratade vi en massa om onani och sexleksaker. De sålde verkligen inte in satisfier till mig, kan jag säga, så hela kvinnokampen för denna leksak förlorade. Vi lyssnade på svordomslistan vilket resulterade i en massa hiphop och trams, men också många mashups så som när jag sjöng undo över ett reggie-beat. ja, Sanna Nilsen. Vilket ju faktiskt skulle kunna klassas som just trams, kom jag på. Vi åt mammas jättegoda kladdkakemuffins med kärleksmumsglasyr (genidrag från henne!) och babblade, och sen berättade vi sagan om vad manfår göra i twilight men ingen annan stans. Det blev en bra och obehaglig saga. Sen sov vi i olika omgångar, men inte så bra någon av oss tror jag.
 
Idag har vi lyssnat på Onnas boklista och jag fixade frukost. Ägg och juice och grejer! "Lyxfrukost, då måste jag göra snabbkaffe!" ropade Lilla, rimlig som hon är. Vi åt denna frukost och sen åkte Lilla, men även Onna gick för att hänga med en annan kompis. Så jag...vilade, tror ni. Nä! Jag satte in disk i maskinen och körde den! Jag är: i chock. Men sen har jag faktiskt vilat, balkongsolat och haft det bra, och nu är Onna här igen och Skogis på väg. Mycket Skogis nu, men jag klagar inte! Ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0