Ta tillbaks när det fula var fint

Rubriklåt: Nån av oss med Miriam Bryant, för Onna tyckte att jag skulle ha en låt av henne
 
Hej från mitt och Onnas mysland! Och också just nu Lillas, för hon är också här. Vi lyssnar på civil wars och chockas av hur braaa den här låten är, och nyss var mamma här med kakor och annat viktigt så nu kommer det bli party. Men jag tänkte bara kika in och säga hej. Onna kom hit igår sent och vi hann ranta om vården, äta innan vi lägger oss-choklad ("jag kom på det nu, smart va?" som Onna sa) och tramsa lite allmänt innan Onna föll i dvala och jag...inte gjorde det. Men sen kom den nya dagen, så somnade gjorde jag, och idag har vi superchillat. Lyssnat på blogglistan, haft mensvärk (jag) och varit konstiga. Vi har till exempel skrattat svinmycket åt scat-sång och att ta ett piller så man måste sjunga det jämt, och att om man har en fest när man ska dö borde man kalla den "mörippa". Mycket skratt har så att säga pågått. Jossan har rivit halva huset (faktiskt!) och vi har såklart varit orimligt manshatiska och gay. "Det är så konstigt att det finns så många lesbiska, men jag känner så få!" utbrasst Onna till slut. Det är fan sant. Och nu väntar vi på vår mat och kacklar, och jag ska lämna er efter denna lilla inkik. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0