tell me all the ways to love you, cause no one ever taught me how

Rubriklåt: No talk med Ellen Krauss, som jag älskaaaar
 
Hej hej här sitter jag och äter pringles och dräller i min soffa. Jag har haft en krasch-dag idag, vilket behööövdes, även om det innebar lite inställda planer osv. Lär dig planera klokt, Emma carolina! Med det sagt ska jag berätta om min gårdag, för då träffade jag Lilla och Sam! Jag har inte träffat hen sen i mars! Och när jag kom dit var bullbaket i full gång. Medan vi bakade tittade vi på greveholm och mobbade folks skånska (jag kunde syntolka för Lilla, så bra kan jag den) och lyssnade på trolltider-låtar, för det måste man också göra! Jag och Sam sjönv wicked-låtar (det bör jag inte göra...) och lite hela tiden kom andra som bor i hens kollektiv och pratade med oss. Så himla mysigt (så länge jag slipper bo så själv lol)!
 
Efter ett tag köpte vi maxmat (mummmms) och sen öppnade vi vinet såklart. Då umgicks vi med kollektivets ägare, en jättesnäll tant, och sen även Sams kompis Nihad. Vi drack ur glas som jag blev besatt av (jag vill haaa såna!) och pratade om visiteringar, svimningar i passkontroller, västergötlands kyrkor och en massa annat trams. Lilla och Sam hade köpt kramleror (!!!) så det lektes mycket med dem och Nihad byggde konstverk så som ankor och katter och ninja turtles som vi blinningar bedömde. Mycket kul liv! Efter ett tag var det bara vi unga kvar och vi visade låtar som vi hade skrivit. Det blev mycket emotional och alla hade lite känslo-moments, tror jag, men det var fint också. En mycket bra kväll! När jag kom hem mådde jag dock vidrigt, som ni såg i denna lilla blogg, sååå woops. Så jag sov till halv tre idag (i omgångar) och mår nu mycket bättre! Så här blire om jag inte sover mina tolv timmar, då blir det obra. Där ser ni, team skärp dig med sömnen Emma! Det gååår inte! Eh, ja, det var nog det för idag tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0