Then I told them all the story mama told me while she sewed, and how my coat of many colors was worth more than all their clothes

Rubriklåt: Coat of many colors med Dolly Parton, en Emma och Sara-låt <3
Shass: Japp, tiden springer! Tack <3
 
Hej från 26-åriga memma nudå! Nu ska jag bara skriva vuxna och mogna inlägg i bloggen...hahaha skämt såklart. Meh Jossan varför kastar du burkar omkring? Det är väl jättetråkigt! Men vad som inte är jättetråkigt är min fölsedag, och om denna ska jag berätta. Först sov jag såklart massor på den, förutom när först Lilla och sen Sara ringde och sjöng för mig. Bästa vaknandena ju! Sen chillade jag och åt lunch och så, men på eftermiddagen åkte jag him. Där fikade vi (och Sara åt en åttondels chokladboll för hon är sjuk i huvet) och fick presanger! Jag fick viktiga saker så som en vattenfontän till Josseboss och en toalettsits. Japp, precis vad jag hade önskat mig! OBS sant. Jag fick dessutom skivpengar från team osby, för de är: Bäst. <3
 
På kvällen kom mormor, Cia, Amanda och hennes dude på middag. Det var kallllt men vi satt med jackor på (inne kan man ju inte sitta nu) och grillade såklart ändå. Vi åt massa kött och grönsaker och sånt man grillar och exakt allt tog slut till hundarnas stora sorg. Sen spelade vi besservisser! Det bästa spelet! Mormor var inte med, men sa många dramatiska saker som hon brukar och spelandet var mycket kul. Jag och Benjamin var i lag, vilket ju objektivt är det bästa, även om vi inte vann. Pappa och Amanda kunde inte gullefjun-låten (huuuur) och jag kunde ibland orimliga saker som jag gör. Och ja, sen åkte jag hem i mormors lilla bil och messengerade med folk på kvällen. Och ja, nu är jag här! Det här var inte så spännande, såååry, men jag är stressad. Och trött. Och snart på en buss härifrån hoppas jag. Oj det lät dramatiskt...den ska bara till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0