Vi sa fuck polisen, vill inte ge oss en skjuts, men vad gör annars polisen utanför varje klubb?

Rubriklåt: Polisen med zacke och nån cool tjeja som jag har glömt namnet på, för hallå norrbotten behövs ju faktiskt när man ska prata om Anna. Så då blev det en av mina två artister därifrån lol
 
Hej från en ganska sliten Emma! Varför slitnare än vanligt, undrar kanske ni? Jo igår var jag på partaj! Anna (H) fyllde 28 och jag firade henne med några av hennes homies. Vi grillade och pratade om Fredrik Backman (jag var hans enda försvarare), vad olika matars grejer var (det blev en hel grej om vilka matar som var snabba och långsama) och en massa annat trams. Folk åt grillade grönsaker och grejer, och jag åt potatissallad. (jag hade ätit innan calm down.) Folk drack konstiga öler och jag pratade mycket med en väldigt söt heterotjej som jag var ööövertygad om var queer. Hon sa att detta var vanligt, så jag är inte helt galen.
 
Vi förflyttade oss in till Anna och där sköt folk med en slangbella, som man ofta gör, och jag berättade thrilling tales om när jag blev citerad för att jag inte gillade sparris och sånt trams. Det blandades apple bitches (som en skinny bitch fast med äppeljuice, alltså en vodkadrink) och livet var generellt himla härligt. Men vi kom på att det var ännu härligare på barer, så vi gick till möllan och tap room där vi faktiskt lyckades sitta ganska avskiljt. Fast jag höll på att inte bli insläppt för att vakten inte såg att jag var blind och därmed trodde att jag var aspackad. Han skämdes mycket när jag höll fram käppen. "Och jag är ju ändå rätt packad", som jag sa sen när han inte hörde, "men det fattade han ju inte nu." Och på tap room fanns det suröl! Och popcorn! Popcornen var så goda så jag nästan började gråta. Där pratade vi om olika trauman och hade en riktigt konstig tid, för alla var något påverkade lol, och efter någon timme tog jag mig till en vanlig taxi för att åka hem. Men! Jag hade tydligen inte pengar till en taxi på mitt jävla kort, sååå jag fick...ringa min mamma. klockan 02:17. Så hon fick swisha. Detta var verkligen inte ett starkt moment i mitt liv kan jag ju säga. Men det var inte på öl jag hade wasteat mina pengar kan jag säga, för de är jag också skyldig pengar för! Jag lever the high life...
 
Så, ja, idag var jag en bakis. Men jag sov bort det mesta av sagda bakfylla. Hypersomni är så himla bra mot alkohol! Rekommenderar! Och mycket mer har inte hänt idag, men snaaart kommer en Kajsa! Peppen är enorm, förutom då att tröttheten också är enorm. Hoppas att det blir bra ändå. Det får ni veta imorgon kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0