Where you gonna go, where you gonna sleep tonight?

Rubriklåt: This is the life med Amy Macdonald, som hördes igår helt enkelt. Sorry att det inte blev svensk rubrik som jag lovade irl, jag orkade ej musha :(
 
Hej ungdomar! Jag är en trött och pringlesätande Emma idag, och jag ska berätta om igår när jag var i Osby. Jag dök upp (på fel sida buskarna som vanligt! jävla buskar!) och det lagades mat. Jag och Annoushka fick moderskänslor för en ful nugget och jag fick höra en mini-saga om hur blinda seende faktiskt kan vara. Vi åt mat och sen efterrätt, i vilken det skulle finnas ett chokladhjärta, men varken jag eller Annoushka fick ett! Robert fick 2! Vi var mycket kränkta och upprörda. Vi lyssnade på märkliga låtar så som "jag vill dö idag" med "två blåbär", som tydligen...är en riktig låt. Hjääälp :( det blev inte bättre, för vi gick igenom skivorna "absolute sommar", som var...bland det värsta jag har hört? Jag mådde hemskt :( de andra tyckte att mycket av detta var bra. De hade...fel!
 
Det dracks prosecco och lyssnades på annan musik, som mest var sämst tyvärr, förutom rubriklåten och några andra bra. Annoushka gestaltade mycket med sitt göteborgska alterego Lotta, vars störta instressen verkar vara 1. feminism och 2. att berätta historier från min blogg med mycket inlevelse. Söt är hon <3 vi babblade och musikade tills natten anlände, och då sov vi. Och det blev morgon och äggafrukost! Det bästa! Och då hade vi ett jättelångt samtal om blind-livet och hur jävla ensamt det kan vara men att seende inte har förmågan att förstå. Det kan de på riktigt inte! Och sen åkte jag hem och landade i sängen, för hej jag är en spillra. Jag ska snart åka iväg igen dessutom, vafan är mitt liv ens? När ska jag hinna sova i femton timmar, menar ni? Aldrig, you say? Nähä...okej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0