You give me a reason something to believe in

Rubriklåt: Homesick med Dua Lipa, en låt som jag superälskar och som både är en kärlekslåt och en låt i min och Lillas brittiska lista
 
Haj från bloggsoffan! Just nu bloggar jag med Stellas huvud på min arm. Det var dock ganska svårt så jag fick säga åt henne att sätta sig upp. Typan. I alla fall, jag ska berätta om vår tid och i fredags kom Lilla! Vi tittade på mer Felix såklart och sen lyssnade vi på brittiska listan och drack vin och babblade. Stella introvert-festade från sängen (<3) och vi hypade hosier och frank turner, diskuterade synonymer för kvinnlig onani (detta hade jag glömt men såg det på twitter sen lol) och hade det mysigt i allmänhet. Det var bra att få lillasyster-gos igen! Förutom när hon dissade manfred man. Töntunge. Men ja, vi föll i säng och jag berättade en barnsaga för Lilla för det ville hon ha. Den handlade om...sandkakor. Idk man.
 
Igår vaknade vi i omgångar som vanligt, åt frukost och tittade på, you guessed it, Felix såklart! Lilla åkte hem och vi lyssnade på upprörande dokumentärer, så jag blev jättekonstig i huvet :( men det gjorde inget för på kvällen åt vi choklad och tittade på jungelgeorge! Det är alltså en barnfilm som vi båda såg när vi var små, och dessutom den första syntolkade filmen jag någonsin såg. Så vi såg den såklart med original syntolkning! Vi älskade hur filmen fullkomligt förstörde fjärde väggen och vi hade jättekul för alltså filmen är batshit. Sen bara chillade vi och sov, eller Stella sov, som ni såg. Till slut sov även jag och den här dagen har knappt börjat än lol, men nu ska den börja! Ses imorgon, sannolikt utan Stella! Då är flickvänsveckan slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0