Cause without you around I've been doing just fine, except for everytime I hear that song

Rubriklåt: Everytime I hear that song med Brandi Carlile
 
Hej hej, nu blir det en midnattsbloggning! För det var ju hundra år sen känns det som. Det var det inte, men det känns så. Och det första jag ska säga är ju att allt jävla suger, för självklart ska jag inte åka till gran canaria. Chillaland is no more. Rip allt. Men! Det har hänt bra saker också, som att jag har hängt med mina systrar. I onsdags kväll var jag hos Sara och vi åt pasta med vegobollar, drack jättegott te, lyssnade på folkmusik och pratade om förträngda minnens vara och icke vara, klimatfrågor och annat seriöst. Mysigt life! Hatar att vi får ses så sjukt sällan nu när hon jobbar så mycket.
 
Igår (torsdag) var jag hos lilla! Vi åt maxmat och babblade, och senare på kvällen fixade hon marängsviss. Det var seriöst så jävla goooottttt! Jag var i seriöst sockerhimmel. Jag berättade såklart potter-sagor, igår om Luna och ormspråk, och vi lyssnade på mysig musik så som rubriken och drömde om att kanske starta en duo och skriva låtar ihop och sjunga massa stämmor. Tänk om det kunde vara så fint ändå! Och sen systersov vi som stockar (iaf jag lol) och idag åt vi nutellamackor och ägg, lyssnade på oerhört random musik och hade 1 st bra liv förutom då att hela världen är mög. Jag och mina föräldrar firade ""semestern"" (well, semester har de ju) med middag och catchup på mästerkocken ikväll, så ja...livet är väl inte helt sämst va. Och nu borde jag nog sova tänker jag...bra grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0